Przejściówka do podłączenia niefabrycznego radia w OII

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Diegooo
    Classic
    • 2010
    • 7

    Przejściówka do podłączenia niefabrycznego radia w OII

    ale 3.0 TDI to podobno kupa, a nie silnik bo coś się tam wali z rozrządem (TVN Turbo, Turbo Kamera było Audi A6 3.0 TDI i jakieś grube tysiące tam chcieli za likwidację usterki)
    może idź w ślady Rogala i rób Octavie 3.2 V6
    Diegooo
  • Skowron
    Drive
    • 2008
    • 92

    #2
    Przejściówka do podłączenia niefabrycznego radia w OII

    Zakupiłem przejściówkę do podłączenia fabrycznego radia do swojej Octavii. Mam 2 pytania:

    czy zasilanie separatora antenowego mogę podłączyć do kabelka Remote wychodzącego z radia? pod tem sam kabelek będzie podłączony wzmacniacz ale ma on 2 wolne końcówki.

    Drugie pytanie dotyczy czerwonego kabla, który jest jednym z 2 kabli dających +12V. Pierwszy (żółty) idzie do kostki auta w miejsce gdzie według schematu na Streamie i schematu ze strony: http://studio24.prv.pl/ jest kabelek +SAFE a według schematu w radiu ma to być stałe zasilanie 12V... czy ten pin oznaczony SAFE daje takie napięcie?

    Drugi kabel (czerwony) ma być podłączony do czegoś co jest zależne od stacyjki a zatem myślałem aby to zrobić tak jak to zrobił Tomek_dx w tym poście:

    czyli podłączyć sie pod zasilanie panelu klimatyzacji półautomatycznej. pytanie tylko czy to nie spowoduje że nie będę mógł uruchamiać radia na postoju bez włożonego kluczyka. Było by to troche niefortunne gdyż mam u siebie włączony tryb skandynawski więc przekręcanie kluczyka bez włączania silnika nie wchodzi w rachubę.
    A w upalne dni...Honda CB 750

    Komentarz

    Pracuję...